Mitt jag innan graviditeten.

Jag tror att jag bäst startar denna blogg med att börja berätta när mina tankar väcktes kring nya, större bröst för första gången för att få kronologin på plats.

Jag var 19 år gammal, hade precis slutat gymnasiet och börjat ett antal jobb i brist på annat. Ett av jobben var som gruppträningsinstruktör i aerobics och step. Jag har alltid tränat, både ganska hårt och mycket under många års tid men det var inte förrän jag blev instruktör som jag började fokusera på mina bröst på ett annat sätt. Träningskläder är oftast väldigt tajta för att inte vara i vägen, behagliga att röra sig i och hålla saker och ting på plats. Min kropp var rätt vältränad, kroppsformen fullkomligt normal och mina bröst var en liten B-kupa. I träningskläderna såg brösten mindre ut (av naturliga skäl, sportbehåns åtsittande funktion). Det var när jag stod och instruerade som det slog mig att jag tyckte att mina bröst var för små för min kropp.

Efter det började jag tänka mer på hur dom såg ut i andra kläder och utan kläder. Det var inte så att jag mådde dåligt över hur jag såg ut eller inte ville visa mig utan kläder men ett frö hade planterats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0