Mitt äventyr, min resa, mina nya bröst.

Ni har kommit till en blogg om skönhet. Precis. Men det har ni redan räknat ut vid det här laget va? :-)
Precis som webadressen avslöjar kommer denna blogg handla om just skönhet och eget välbefinnande.

Jag startar denna blogg för i detta nu har mina tankar börjat ta alltmer fast form och jag har mer eller mindre bestämt mig för att göra en bröstoperation. Det har varit ett litet frö som grott inom mig under flera års tid. Det blev väldigt påtagligt och längtan blev allt större i och med min graviditet som tog hårt på mina bröst och min kropp i allmänhet.

Det är viktigt att vara nöjd med sig själv. Jag har insett att jag först och främst måste prioritera mig själv för att kunna göra ett bra jobb i alla mina roller som jag är dagligen. Är jag nöjd, kommer min omgivning vara nöjd.

Här och nu startar min resa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0