Hudkonsultation på SSCC

Nu på morgonen har jag varit på hudkonsultation på ett företag på Stureplan som heter Stockholm Medical Skincare Center (SSCC). Otroligt lärorikt måste jag säga! Jag tycker att jag är bra på att läsa och lära mig och göra research, så att jag är väl förberedd och kan tillgodogöra mig information och kunskap på ett bättre sätt. Trots detta gick jag därifrån med en liten aha-upplevelse. Det är inte alltför ofta det händer. :-)

Peronalen var verkligen jättemysiga och trevliga och otroligt kompetenta. Kunskapen skapar förtroende och det är många gånger jag gått från olika ställen och funderat om personen i fråga inte borde kunna sitt jobb bättre. SSCCs personal var fantastisk! Jag fick svar på alla mina frågor och jag kände mig så otroligt väl bemött. Alla som funderar på att gå till en klinik, kika på SSCCs utbud först. Dom har ett brett spektrum av behandlingar och även stora operationer.

www.sscc.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0