Graviditeten.

Hösten 2008 fick jag veta att jag var gravid. Så underbart och vilken lycka! Jag skulle få en liten bebis, jag skulle bli mamma. Barn har alltid legat mig varmt om hjärtat och jag har alltid velat vara en ganska ung mamma. Bebisen var mer än välkommen.


Magen växte och blev sådär lagom stor. Den var ganska liten och på slutet såg det inte ut som jag skulle sprängas utan bara som en liten kula. Den var väldigt vacker. Strax efter sommaren fick jag min lilla bebis. Fantastiskt!


Brösten
då? Just ja, fokuset för denna blogg. :-)
Dom förändrades inte under själva graviditeten något speciellt. Dom såg ut som dom gjort innan. Möjligtvis lite fylligare eftersom jag också gick upp i vikt. Jag fokuserade inte på brösten speciellt under graviditeten. Det var så mycket annat att tänka på. Jag sköt upp mina små tankar om brösten. Det var ju ingen mening att fokusera på dom under tiden när jag mer eller mindre var säker på att dom skulle vara ännu mindre attraktiva efter amningen. Det blev ett halvårs tankepaus i bröstfunderingarna efter födseln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0